Skip to main content

Garanţie panou solar

Termocasa

Certificat de calitate şi garanţie

Panou solar

Produsul:
Panou solar ……………………………. / Kit panou solar ……………………..
Data: ………….

1. Garanţia produsului este de 24 de luni de la data achiziţionării pentru întreg ansamblul (kit panou solar) şi 25 de ani pentru panoul solar dacă service-ul şi întreţinerea anuală sunt efectuate de către vânzător la solicitarea clientului contra-cost. Verificarea şi întreţinerea sunt efectuate de către vânzător la solicitarea în scris a clientului la adresa de e-mail service@termocasa.ro sau contact@termocasa.ro, contra cost anual. În cazul în care clientul nu solicită în decursul a 12 luni consecutive efectuarea verificării și nu achită contravaloarea verificării în cel mult 30 de zile de la emiterea facturii proforma, garanţia nu mai este valabilă.

2. Prezentul document atestă că produsul achiziţionat beneficiază de garanţie şi service în condiţiile respectării regulilor de instalare, utilizare, manipulare şi transport prevăzute în manualul produsului. Fabricantul garantează componentele utilizate în construcţia produselor sale împotriva defectelor de fabricaţie si de material pe perioada mai sus stabilită cu începere de la data cumpărării de către utilizatorul final. În timpul perioadei de garanţie producătorul îşi rezervă dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedeşte a fi defect. Vânzătorul garantează împotriva defectelor de fabricaţie şi de material pe perioada mai sus stabilită cu începere de la data cumpărării de către utilizatorul final. Vânzătorul declară că, consumatorul are dreptul la măsuri corective din partea vânzătorului, fără costuri, în caz de neconformitate a bunurilor și că măsurile corective respective nu sunt afectate de garanția comercială.

3. Garanţia acoperă numai acele defecte care apar în exploatarea normală a produsului şi nu se aplică pentru:

  • a. Manipularea şi exploatarea neglijentă (şocuri electrice, mecanice, termice, grad  ridicat de impurităţi şi/sau umiditate excesivă în încăperea de lucru, aşezarea în poziţii altele decât cele normale, obiecte străine intrate în echipament, lichide, etc.), iar montajul trebuie efectuat de către un instalator autorizat.
  • b. Utilizarea unor consumabile altele decât cele recomandate de vânzător.
  • c. Intervenţii neautorizate în scris de către societatea TERMOCASA la echipamente.
  • d. Exploatarea peste limita de temperatura maximă  prevazută de producător.
  • e. Alimentarea la alte tensiuni şi frecvenţe decât cele prevăzute de producător.
  • f. Defecţiuni datorate intervenţiilor clientului.
  • g. Utilizarea unui suport necorespunzător.
  • h. Defecte datorate cablurilor de legătură, împământării clădirii precum şi datorate conectării/deconectării echipamentelor în timpul funcţionării.
  • i. Defecte datorate unor cauze naturale (vânt, grindină, etc.)

Defectele descrise mai sus se repară în afara garanţiei şi vor fi achitate de client.

4. Produsele electronice preinstalate solicitate de client, nu fac obiectul acestui certificat de garanţie.

5. Garanţia produselor este asigurată de către vânzător, la sediul său, garanţia dată pentru tuburi, suport şi boiler se menţine atât timp cât întreţinerea anuală a întregului sistem este asigurată doar de vânzător. Garanţia şi service-ul produselor sunt asigurate la punctul de lucru (sediul) vânzătorului. Produsele defecte vor fi expediate de către cumpărător către vânzător pe cheltuiala vânzătorului în perioada de garanție.

6. Vânzătorul are obligaţia să facă demonstraţia de funcţionare şi să explice modul de utilizare.

7. La solicitarea acordării garanţiei este necesar să se prezinte echipamentul însoţit de Certificatul de garanţie, Factura de achiziţie şi de o prezentare detaliată a defectului constatat.

8. În cazul solicitării nejustificate a garanţiei, clientul va fi obligat la plata manoperei de diagnosticare a produsului, aceasta neputând fi mai mică de echivalentul a 50 Euro la cursul zilei. La solicitarea acordării garanţiei este necesar să se facă o prezentare detaliată ÎN SCRIS a defectului constatat şi se comunică pe adresele de e-mail ale producătorului service@termocasa.ro şi contact@termocasa.ro, iar remedierea se va efectua în 15 zile calendaristice de la data la care ajung produsele în punctul de lucru al vânzătorului. Cumpărătorul are obligația să trimită către vânzător produsul defect/neconform în cel mult 5 zile de la solicitarea de reparației. Reparațiile sau înlocuirile în perioada garanției comerciale se efectuează într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii.

9. Vânzătorul declară pe proprie răspundere conform O.G. 21/92 si H.G. 394/95 că produsul vândut corespunde documentaţiilor de execuţie ale fabricantului şi este în conformitate cu standardele europene emise de laboratoarele autorizate.

10. Vizitele de întreţinere sau intervenţiile la sediul clientului nu sunt incluse în garanţie.

11. Garanţia sau extinderile de garanţie se acordă numai dacă sigiliile sau etichetele aplicate de vanzator sunt intacte. Vânzătorul răspunde doar pentru produsul vândut, nu şi pentru montaj sau alte accesorii cumpărate de la alţi comercianţi. Firma montatoare va răspunde pentru montajul panou/kit panou solar sau viciile ascunse datorate montajului (infiltrații de apă, pierderi agent termic, debit insuficient, dezechilibrul circuitelor hidraulice, nerespectarea instrucțiunilor de montaj din manualul de instalare, prezența aerului în instalație, etc.). Cumpărătorul este recomandat să dețină un contract cu montatorul, în baza căruia montatorul să asigure demontarea/montarea produselor pentru trimiterea produselor defecte la service (aici pot fi încadrate toate produsele și accesoriile montate de instalator și achizitionate de la mai multi comercianti), în caz contrar cumpărătorul își asumă cheltuielile cu demontat/montat piesele defecte, vânzătorul neavând această responsabilitate.

12. Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care cumpărătorul a reclamat defectarea produsului şi până la repunerea acestuia în funcţiune. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, perioada de timp prevăzută în garanția comercială de durabilitate începe să curgă de la data înlocuirii.

13. Prin semnarea acestui certificat cumpărătorul îşi exprimă acordul cu cele cuprinse în acest act şi declară că a preluat aparatul în bună stare. Eventualele litigii dintre Vânzător și Cumpărător vor fi soluționate pe cale amiabilă sau vor fi supuse spre soluționare instanței judecătoresti competente de la sediul Vânzătorului.

14. Durata medie de utilizare este egală cu perioada de garanție.

15. Cumpărător …………………………………………………………….. Telefon ……………………………………

ATENŢIE !!!

Certificatul de garanţie este valabil împreună cu factura de achiziţie nr. ……………………………… şi factura + garanţia de instalare oferită de către instalator.

                    Cumpărător:                                                                               Vânzător

                      ..……….………….                                                                              ………………….

Data reclamaţiei/verificăriiDefectul reclamatRezoluţia serviceDată ieşire +
semnatură şi ştampilă
Observaţii













Adresa vânzător
Sediu: Str. Zorelelor nr. 5
loc. Oradea
jud. Bihor

Punct de lucru:
Str. Principală nr. 3
loc. Cefa
Jud. Bihor

Tel. service: 0784030000




© Termocasa. Toate drepturile rezervate.
Proudly powered by Perpetuum Mobile.